Penjelasan Dr MAZA berhubung perkara “HUKUM UCAPAN SEMPENA PERAYAAN AGAMA LAIN”

December 21, 2015

Tak lama lagi bakal menjelang tarikh 25 Disember 2015 dan seperti biasa, pada tarikh ini, mereka yang beragama Kristian akan menyambut hari Natal. Jadi, apa kata kita telusuri penjelasan dan ulasan dari Dr MAZA berhubung isu mengucapkan selamat menyambut hari perayaan bagi agama lain.   Soalan kepada Dr MAZA: Dr MAZA, kita negara yang berbilang […]

Read the full article →

Perang Khaibar: Penaklukan Kota Khaibar

December 19, 2015

Peminat buku dalam genre Novel Sejarah Islam pasti tak ketinggalan untuk baca buku ni!   Ini merupakan satu lagi karya yang terbaik dari Penulis Novel Sejarah No.1 di Malaysia, Abdul Latip Talib.   Jadi, buat mereka yang masih belum pernah baca buku ni, saya amat syorkan anda cari masa untuk cari novel ni dan baca. […]

Read the full article →

Cecair Pencuci Pinggan Mangkuk Pekat DISH DROPS™ TERBAIK untuk kulit sensitif

December 17, 2015

Tahukah anda, bahawa aktiviti mencuci pinggan yang anda lakukan setiap hari sebenarnya boleh memberikan kesan dan impak yang kurang baik kepada anggota badan anda yang jika terus menerus dilakukan akan mengakibatkan kesan yang lebih buruk lagi? Sebab tu sesetengah orang, dia akan gunakan sarung tangan ketika mencuci pinggan dan mangkuk. Kalau dia tak pakai sarung […]

Read the full article →

Mencari Maut: Bagaimana untuk melindungi diri anda daripada penyelewengan, skim cepat kaya dan lain-lain pelaburan durjana

December 16, 2015

MENCARI MAUT.   Saya kira tajuk buku tulisan Azizi Ali kali ni memang agak KASAR dan KERAS bunyinya. ha ha   Apa pun, ini adalah salah satu bahan bacaan yang sangat menarik yang saya percaya, semua orang patut baca sekurang-kurangnya sekali seumur hidup.   Buku Mencari Maut secara umumnya mengisahkan tentang skim-skim, program-program dan juga […]

Read the full article →

Komisyen Affiliate Jobdirumah December 2015

December 14, 2015

Seperti bulan-bulan yang lepas, saya akan update mengenai bayaran komisyen yang saya terima daripada pihak Jobdirumah yang dikelolakan oleh syarikat Kliks Solution.   Dari segi prestasi, Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana untuk bulan ni ada sedikit peningkatan pada jumlah komisyen yang saya terima. Kalau nak dibandingkan dengan bulan lepas, which is bulan November 2015, […]

Read the full article →

Kelebihan dan kelemahan bisnes ais krim yang anda perlu tahu

December 9, 2015

Perkongsian mengenai bisnes ais krim ini sebenarnya adalah lanjutan bagi catatan saya sebelum ini yang berjudul 3 sebab kenapa anda patut ceburi bisnes ais krim. Saya syorkan anda baca dulu perkongsian tersebut sebelum baca catatan saya kali ini.   Menjadi satu kewajipan bagi seorang usahawan untuk menilai dan mengenal pasti terlebih dahulu sesebuah peluang perniagaan. […]

Read the full article →

Komisyen Affiliate Klikjer December 2015

December 6, 2015

Kan bagus kalau ada jalan pintas atau short cut untuk meraih komisyen affiliate menerusi program affiliate Klikjer. Dah agak lama jugak sebenarnya saya cari, kalau-kalau wujud teknik dan taktik rahsia untuk buat duit dengan klikjer ni.   Akhirnya pada satu hari, saya buat keputusan untuk berhenti mencari. Daripada saya bazirkan tenaga untuk mencari sesuatu yang […]

Read the full article →

Komisyen Affiliate Bisnes Printing Tanpa Modal December 2015

December 4, 2015

Nampak gayanya, makin hari makin ramai yang minat nak belajar macam mana nak jalankan perniagaan dalam bidang percetakkan. Boleh jadi, mereka semua ni dah mula nampak potensi yang besar untuk buat duit dalam bisnes berasaskan percetakkan ni.   Kenapa saya kata macam tu? … dan dari mana saya dapat tahu semua info ni?   Mudah […]

Read the full article →
Page 50 of 112« First...102030...4849505152...607080...Last »