TERHAD! Program Affiliate Yang Beri Pendapatan Pasif

by sabree hussin on March 13, 2014

in Pemasaran Internet

Nak kongsi ke tak nak. Patut kongsikan ke tidak…

Itulah persoalan yang bermain dalam minda saya ketika saya nak taip dan siarkan entri ni dalam blog saya. Entri ini adalah mengenai satu program affiliate yang menawarkan peluang untuk jana pendapatan pasif.

Sekarang ni nampaknya dah menjadi satu tren untuk internet marketer pasang skrip affiliate yang mampu support lebih daripada satu tier komisyen untuk para agen.

Disamping boleh buat duit menerusi jualan yang dilakukan atas usaha sendiri, dapat juga buat duit menerusi komisen yang dijana oleh affiliate yang mendaftar dibawah ID kita.

Dah macam ala-ala MLM pun ada kan ๐Ÿ™‚

Sebenarnya bagus jugak macam ni. Memudahkan kita buat duit. Kalau dah ada sistem yang senang… buat apa susah payah nak buat yang susah-susah?

madu sunnah

Ini adalah program affiliate jenis PPL.

Pay per lead.

Sebagai affiliate, anda hanya perlu promosikan laman web khas sahaja.

Prospek yang berminat hanya perlu masukkan nama dan emel sahaja, tanpa perlu buat sebarang bayaran. Macam yang saya dah beritahu tadi, program ini menawarkan 2-tier affiliate structure.

Lebih kurang macam sistem Jualan Pro.

Untuk level pertama, anda akan mendapat RM1.00

Manakala untuk level kedua, anda akan mendapat bayaran sebanyak RM0.20

Macam mana nak mula dan macam mana nak sertai?

Layari laman web 127 Idea & Strategi Pemasaran Online.

Anda perlu muat turun dengan masukkan nama dan alamat emel anda terlebih dahulu, sebelum anda boleh mula mempromosikan program affiliate PPL ini.

Ecover

(Anda boleh juga klik pada gambar diatas)

Selepas anda masukkan nama dan alamat emel, anda akan menerima satu emel untuk anda akses ke ruangan pelanggan.

Ok

Selepas anda dah dapat akses ke ruangan pelanggan, kat situ ada dinyatakan langkah seterusnya untuk anda mula mempromosikan program dan produk ini.

Anda baca sendiri dekat bahagian ruangan pelanggan ya ๐Ÿ™‚

 

 

 

Be Sociable, Share!

{ 5 comments… read them below or add one }

mrhanafi March 14, 2014 at 7:55 am

boleh gak cuba nie..kot-kot boleh menjadi!

Reply

sabree hussin March 14, 2014 at 12:23 pm

Kena cuba cepat sikit, sebabnya kalau lambat takut bajet habis pulak

Reply

profhariz March 16, 2014 at 3:35 pm

Ramai orang mahu pendapatan pasif

Reply

Wafi April 5, 2014 at 9:07 am

Saya pun ada buat ni…xpandai sangat teknik promote jadi takde lah hasilnya

Reply

sabree hussin April 6, 2014 at 2:45 pm

Benda ni kena promote tanpa jemu, In Shaa Allah hasilnya ada.

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: