Garam Aura Rezeki: Rahsia KEAJAIBAN garam mandian Assyifa’

by sabree hussin on August 23, 2015

in Advertorial

Bagaimana… Hanya dengan melakukan sedikit perubahan kecil pada aktiviti harian, anda dapat memiliki kesihatan yang lebih baik, aliran rezeki yang lebih deras dan menjadikan diri lebih disayangi sama ada oleh rakan sekerja, rakan-rakan perniagaan, pelanggan, ahli keluarga, pasangan dan sebagainya.

 

Saya tertarik untuk kongsikan dengan anda mengenai satu amalan yang dah lama dipraktikkankan oleh mereka yang positif, sentiasa bersemangat, dan mempunyai kejayaan yang membanggakan. Apa amalan tersebut? Ini dia… Amalan mandi air garam.

garam_bukit_himalaya

Bagi mereka yang BIASA menjadikan amalan mandi garam sebagai rutin harian, mungkin apa yang bakal saya kongsikan nanti bukan lagi suatu yang asing. Tetapi, untuk yang baru pertama kali dengar, mungkin info yang saya kongsikan ini sedikit pelik untuk anda.

 

Garam Aura Rezeki ini menggunakan garam bukit yang diperolehi dari pergunungan Himalaya. Sebenarnya, terdapat banyak produk berasaskan garam yang anda boleh temui dipasaran. Cara pengambilan juga terdapat perbezaan seperti untuk dimasukkan dalam makanan, rendaman kaki dan ada juga yang khusus untuk dijadikan mandian. Garam Aura Rezeki ini pula kegunaannya adalah khusus untuk mandian sahaja.

 

Kalau nak ikutkan garam bukit terlalu mudah boleh dibeli di supermarket atau kedai-kedai biasa tetapi Garam Aura Rezeki mempunyai keistimewaan tersendiri. Perbezaan garam aura rezeki ini ialah disyifa’, melalui proses pembersihan, pengeringan, adunan aroma mawar dan kelebihan yang paling mahal adalah dijiwai, menggunakan hukum tarikan (Law of Attraction), yang mana bila kita beri ia kasih sayang, maka kasih sayanglah yang kita akan dapat, dan jika cinta yang kita beri (mahukan) maka cinta yang kita akan dapat, vibration atau getaran terus ke jiwa.

 

Boleh jadi sebab garam aura rezeki ini diadun dengan air mawar, maka ia memberikan bauan wangi seperti mawar.

 

Apa kelebihan menggunakan Garam Aura Rezeki sebagai garam mandian?

1. Menangani serta menghilangkan stress dan tekanan perasaan.

2. Mengembalikan tenaga yang hilang.

3. Membantu merawat dan menangani migrain dan sakit kepala.

4. Melindungi kulit daripada kering.

5. Mengimbangi tekanan darah.

6. Meningkatkan kandungan oksigen dalam tubuh.

7. Membantu dalam penyembuhan penyakit kulit, melembut dan menghaluskan kulit badan.

Keistimewaan Garam Mandian Assyifa’ Garam Aura Rezeki yang tidak terdapat pada produk lain

1. Menampal ‘AURA BOCOR’, merawat serta membesarkan AURA DIRI.

2. Membantu menangani serta mengelakkan gangguan makhluk halus.

3. Menaikkan SERI WAJAH.

4. Membantu memulihkan semangat yang telah luntur.

5. Membantu merapatkan hubungan kekeluargaan, persaudaraan, serta rakan sekerja.

6. Membantu sebagai ‘PELARIS’ semulajadi untuk perniagaan/Kerjaya.

7. Membantu menunaikan hajat/niat yang khusus.

8. Membantu menguatkan ‘MAGNET’kekayaan dan kejayaan diri.

9. Membantu meningkatkan keyakinan diri.

 

Adakah anda memerlukan produk ini?

 

Garam merupakan sesuatu yang hidup seperti air dan juga mawar, dimana ketiga-tiganya mempunyai aura tersendiri. Contoh air apabila kita berkata perkara-perkara positif maka positiflah ia, andainya negatif maka negatiflah dia. (Sebelum ni juga pernah dilakukan kajian, keatas molekul air yang dibacakan dengan ayat al quran susunannya lebih cantik berbanding air yang tidak dibacakan ayat suci alquran.)

 

Sama juga garam dan mawar. Walaubagaimanapun, Garam Aura Rezeki ini adalah sebagai asbab sahaja, sebenarnya semua kejadian adalah dari Allah, yang mengizinkan sembuh dan sebagainya juga adalah Allah. Macam kita sakit kepala kita ambik panadol, so yang menyembuhkan Allah dan panadol itu asbab sahaja.

 

Dapatkan Garam Aura Rezeki ini apabila anda ingin rasai sendiri kelainannya mengamalkan mandian garam.

 

Mandian hendaklah dilakukan berturut-turut selama 21 hari, sekiranya terlupa kena bermula semula dari satu sehingga 21 hari. Ini dilakukan supaya dapat buang semua penyakit/ perkara negatif yang berada dalam tubuh kita.

 

MENGAPA KENA MANDI 21 HARI?

Mandian Garam Aura Rezeki perlu dilakukan 21 hari kerana peredaran aura makluk hidup adalah 21 hari dan berputar mengikut pusingan jam atau seperti tawaf. Jadi apabila kita sudah mulakan mandian aura kita semakin membesar dan membesar dan menjadi cantik sebab itu perlu diteruskan 21 hari.

Bila kita terlupa, aura yang sedang mengembang akan menguncup dan tidak cantik kerana itu perlu diulang semula sehingga 21 hari.

Pusingan hayat sel juga adalah 21 hari. Mereka hidup dan mati. sebelum mati mereka akan “menyampaikan” info tentang khasiat garam kepada sel baru dan ia akan bertindak pantas “menasihatkan” badan dan positifkan pemikiran. Jika sebaliknya berlaku, sel baru akan bertindak ikut imformasi lama.

Kerana itu mandian 21 hari harus diteruskan berturut-turut. Dari 1 sel –> 1 tisu –> 1 organ –> 1 tubuh,
sel sihat maka tubuh sihat.

 

Apa kata para pengguna yang pernah menjadikan mandian garam aura rezeki sebagai amalan?

 

1. Memberi kesan positif jika digunakan untuk mandian bayi

Ada pengguna Garam Aura Rezeki yang mandikan baby mereka dengan air garam dan lihat kesannya.

garam_aura_rezeki

 

2. Membuang aura-aura negatif dan menjadikan diri lebih positif 

Sekaligus dapat melancarkan lagi aliran rezeki.

garam_aura_rezeki_testimoni_pengguna

 

3. Menaikkan seri wajah dan diri lebih disenangi oleh orang sekeliling

testimoni_mudah_disenangi

 

4. Sebagai terapi untuk menghilangkan stress

garam_mandian_assyifa

 

Tawaran ISTIMEWA dan FREE GIFT untuk anda jika dapatkan produk ini

 

garam_aura_rezeki

Berapa HARGA Garam Aura Rezeki ni?

Satu set garam ialah termasuk (garam 900gm dan serum mawar 30ml)

Garam Aura Rezeki   RM60 1 botol

Serum Mawar             RM10 1 botol

Postage                         RM10

Sabah/ Sarawak perlu tambah extra RM10 sahaja iaitu RM80 termasuk pos

 

Jika anda berminat untuk mencuba sendiri produk ini, anda hanya perlu bayar RM70 sahaja untuk Garam Aura Rezeki dan juga postage. Serum mawar dihadiahkan secara PERCUMA untuk anda.

 

Tonton video dari pengasas Garam Aura Rezeki

 

Untuk tempahan, anda boleh terus berhubung dengan

Puan Rohati Ramlee

Facebook: Rohati Ramlee

Laman web: Rohati Ramlee Garam Aura Rezeki

SMS/Whatsapp/Call: 0105487126

 

Anda juga boleh hubungi saya jika mahukan bantuan saya untuk dapatkan Garam Aura Rezeki ini. In Shaa Allah, bermanfaat.

 

 

Be Sociable, Share!

{ 11 comments… read them below or add one }

seri August 24, 2015 at 9:41 am

wah….boleh buat mandian anak
bende2 halus mmg x suka garam, baru terpikir….

Reply

sabree hussin August 24, 2015 at 10:26 am

Saya pun baru perasan, yang dalam perubatan Islam, perawat memang akan gunakan garam dalam sesi rawatan. Biasanya untuk mandian atau rendaman kaki. Sebabnya itu lah, makhluk halus ni tak suka dengan garam

Reply

seri August 24, 2015 at 9:42 am

lg 1 nak suh suami mandi sekali , baru ni dia buka gerai

Reply

sabree hussin August 24, 2015 at 10:27 am

In Shaa Allah, moga-moga perniagaan suami puan jadi lebih laris lepas ni

Reply

Noriza Rahman August 24, 2015 at 1:58 pm

Bagus juga mandian ni jika diamalkan ye…

Reply

raihanah August 25, 2015 at 1:17 pm

itulah memang ada terbaca faedah mandi garam ni. ada beli hari tu tapi lupa nak gunakannya.

Reply

titan August 25, 2015 at 6:48 pm

fuhh..sampai beri aura rezeki tu.

Reply

sabree hussin August 27, 2015 at 12:33 pm

Ajaib kan

Reply

Nurul September 7, 2015 at 3:03 pm

Oooo..kena berterusan selama 21 hari, kalau macam ni kena tick dalam kalendar, jangan miss

Reply

Norzura Rashad November 12, 2016 at 2:49 pm

Bila waktu utk Mandi garam ni? Jarak waktu antara bila?

Reply

sabree hussin November 13, 2016 at 4:14 pm

Salam puan Norazura, boleh whatsapp ke nombor 0105487126 ni ye. 😀

Berhubung terus dengan penjual produk ni

Reply

Leave a Comment

{ 3 trackbacks }

Previous post:

Next post: