Webinar Belajar Affiliate Bersama Pengasas Ashadee

by sabree hussin on March 18, 2014

in Pemasaran Internet

Macam mana nak buat duit dengan memasarkan produk-produk yang menawarkan program affiliate?

Ini antara soalan popular yang sering saya terima.

Betul. Soalan ini memang sangat basic. Walaupun soalan ni adalah soalan yang basic, namun dari segi penerangan tidaklah se’basic’ yang disangkakan.

… dan ramai dah rakan-rakan usahawan internet yang hasilkan panduan dan ebook yang menerangkan topik yang sama. Setiap ebook didatangkan dengan jumlah muka surat yang berbeza.

Dengan yang paling ringkas ialah 30 muka surat hinggalah yang setebal 300 muka surat.

Cuba bayangkan… jika saya cuba beri penerangan menerusi emel, untuk soalan macam mana nak buat duit dengan pemasaran affiliate… berapa panjangkah agaknya emel yang perlu saya karang tu nanti?

belajar affiliate dari rumah secara percuma

Sebab itu sekarang ni, saya akan terus beri link Rahsia Pemasaran Affiliate ini.

Memandangkan pemilik Ashadee, Gobala Krishnan sendiri dah anjurkan webinar khusus untuk mengajar topik ini, jadi amatlah molek buat mereka yang memang tak ada basic yang kukuh tentang pemasaran affiliate ni untuk belajar dari beliau.

Manalah tau, ada rezeki, anda pun boleh jana RM800 – RM1,000++ setiap bulan lepas ni.

Anda hanya perlu klik pada gambar diatas, kemudian buat pendaftaran dengan memilih masa yang sesuai untuk anda mula belajar dan lepas tu masukkan nama dan alamat emel anda.

Itu je. Siap.

Bila dah sampai masa untuk belajar, belajarlah dengan bersungguh-sungguh dan praktikkan apa yang di ajar dengan penuh semangat.

 

Be Sociable, Share!

{ 2 comments… read them below or add one }

profhariz March 19, 2014 at 12:01 am

Pernah sekali join. Memang bermanfaat ๐Ÿ™‚

Reply

Nahli March 20, 2014 at 12:36 am

Pernah juga join seminar ni

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: